Pytania i odpowiedzi:
Dlaczego oferujemy maszyny do szycia w Outlecie z 50% rabatem?
Maszyny umieszczone w Outlecie są końcówkami serii, są powystawowe lub zwrócone przez klientów. Mogą mieć drobne ślady użytkowania i nie zawierają wszystkich akcesoriów dodatkowych oraz instrukcji obsługi w języku Polskim. Opakowania (kartony) również mogą posiadać uszkodzenia.
Czy maszyny do szycia w Outlecie posiadają instrukcje obsługi?
Nie, produkty w Outlecie nie mają instrukcji w języku polskim. W niektórych przypadkach, w opakowaniu można znaleźć instrukcję w innym języku.
Czy można sprawdzić, jakie akcesoria dodatkowe zawierają maszyny do szycia w Outlecie?
Maszyny do szycia w Outlecie zawierają podstawowe akcesoria niezbędne do uruchomienia maszyny, takie jak rozrusznik nożny (pedał), kabel zasilający, stopkę uniwersalną oraz co najmniej jedną szpulkę. Zawartość pozostałych akcesoriów dodatkowych nie jest sprawdzana i maszyny są wysyłane losowo. Funkcjonalne stopki i inne akcesoria można dokupić w korzystnych cenach w naszym sklepie.
Czy maszyny do szycia w Outlecie są sprawne?
Tak. Przed dopuszczeniem do sprzedaży, maszyny do szycia są dokładnie sprawdzane przez naszych serwisantów, a także uzupełniane o niezbędne akcesoria do ich uruchomienia, takie jak rozrusznik nożny (pedał), kabel zasilający, stopkę uniwersalną oraz co najmniej jedną szpulkę.
Czy maszyny do szycia w Outlecie objęte są gwarancją?
Tak. Wszystkie maszyny do szycia dostępne w Outlecie są objęte dwuletnią rękojmią za wady towaru, która liczona jest od daty wydania towaru. Okres ten dotyczy klientów indywidualnych. W przypadku zakupu przez przedsiębiorców, okres rękojmi wynosi 1 rok.
Czy można zarezerwować maszynę do szycia z Outletu?
Nie, produkty w Outlecie nie podlegają rezerwacji. Ilość maszyn jest ograniczona i są dostępne tylko do wyczerpania zapasów.
Czy mogę zwrócić maszynę do szycia kupioną w Outlecie?
Tak. Każdy produkt zakupiony w Outlecie może być zwrócony w ustawowym terminie 14 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu, który został przesłany razem z produktem lub pobrać go ze strony TUTAJ. Następnie należy odesłać paczkę wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu na adres:
Raj Szycia
Swadzim k/Poznania
ul. Poznańska 54
62-080 Tarnowo Podgórne, Polska
Po otrzymaniu zwróconego produktu, zostanie on sprawdzony przez nasz serwis, a zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od daty dostarczenia produktu do magazynu.