Serwis Raju Szycia

Kupując sprzęt w Raju Szycia masz gwarancję sprawności maszyn i urządzeń przez cały okres ich użytkowania. Świadczymy usługi serwisowe na terenie całego kraju, wykonując naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Duże urządzenia w okresie gwarancji serwisujemy bezpośrednio u Klienta, małe na zasadach door-to-door (bezpłatny odbiór  i transport w okresie gwarancji).

Fachowcy, którzy zajmą się Twoim urządzeniem to doświadczeni specjaliści zarówno w zakresie napraw maszyn domowych, jak i sprzętu przemysłowego.

Maszyna działa, ale masz problem z ustawieniem odpowiednich parametrów, instrukcja nie odpowiada na Twoje pytania – zadzwoń lub napisz do nas – postaramy się udzielić porady lub skierujemy Cię bezpośrednio do naszego serwisu. Wiele problemów udaje nam się rozwiązać bez konieczności odsyłania urządzenia do serwisu!

Najczęściej zadawane pytania na temat naszego serwisu:

Na czym polega usługa door-to-door?
Maszyny domowe Janome, TEXI, Pfaff, Husqvarna Viking oraz wybrane sprzęty prasowalnicze oprócz gwarancji, objęte są programem door-to-door. W przypadku wystąpienia usterki, wystarczy, że zadzwonisz do nas i zgłosisz problem, a my przyślemy kuriera po odbiór uszkodzonej maszyny. Po naprawie odeślemy ją do Ciebie z powrotem pokrywając wszystkie koszty transportu.

Kto pokrywa koszty dostarczenia sprzętu do serwisu?
W czasie trwania gwarancji koszty dostarczenia urządzenia do naprawy pokrywa Raj Szycia. Transport sprzętu do
naprawy pogwarancyjnej organizuje Klient. Pokrywa także jego koszty.

Jak przygotować urządzenie do wysyłki do serwisu?
Produkty powinny być wysyłane do serwisu w oryginalnym opakowaniu. Paczkę zabezpiecz w sposób zapewniający jej bezpieczny transport.

Jakie dokumenty dołączyć do przesyłki?
Do przesyłki dołącz dokument zakupu urządzenia oraz krótki opis usterki. To pozwoli nam szybciej zdiagnozować problem i usunąć usterkę. Możesz także skorzystać z formularza gwarancyjnego.

Nie mam oryginalnego opakowania od urządzenia. W jaki sposób przygotować paczkę?
W przypadku braku oryginalnego opakowania (tego, w którym sprzęt dostarczyliśmy) można użyć innego, trwałego opakowania, zapewniającego bezpieczny transport. Uwaga! Raj Szycia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek nieodpowiedniego zapakowania sprzętu.

Wysyłam sprzęt do naprawy pogwarancyjnej. Kiedy mogę spodziewać się wyceny usługi?
Kosztorys naprawy prześlemy na podany adres e-mail lub poinformujemy Cię telefonicznie, niezwłocznie po ukończeniu diagnostyki urządzenia.

Wysłałem już sprzęt do serwisu, ale przypomniałem sobie o innej usterce. Co mogę zrobić?
Prosimy o wysłanie e-maila bezpośrednio do naszego serwisu, na adres serwis@strima.com z opisem dodatkowego problemu. W treści maila prosimy podać dane, na które wystawiony został dokument sprzedaży urządzenia.

Jak sprawdzić czy moje urządzenie dotarło do serwisu?
Możesz w każdej chwili sprawdzić status wysyłki urządzenia w firmie kurierskiej, z której usług korzystałeś. Z reguły wystarczy znajomość numeru listu przewozowego.

Jak dowiem się, że moje urządzenie zostało naprawione?
Po usunięciu usterki, zwrócimy urządzenie wysyłając je do Ciebie firmą kurierską. Otrzymasz powiadomienie o nadaniu paczki wraz z numerem listu przewozowego na podany w formularzu gwarancyjnym adres e-mail.